0.00 PLN
 

Wymiana zwroty i reklamacje

 Wymiana zwroty i reklamacje.

Zgodnie z Ustawą  z dnia 30 maja 2014 roku 'O prawach konsumenta" klient będący osobą fizyczną,  może dokonać zwrotu zakupionych towarów bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas  o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną) korzystając z formularza ,,Oświadczenie odstąpienia od umowy" na naszej stronie tutaj
1. Zwroty i wymiana towaru
Istnieje możliwość zamiany zamówionego nieużywanego  towaru na inny lub nieznacznego obniżenia ceny w przypadku stwierdzenia drobnych niedogodności. W tym celu należy skontaktować się z naszym konsultantem telefonicznie pod nr telefonu 58 686 73 23 (opłata wg stawek operatora TP. SA  i Play) lub za pośrednictwem poczty e-mail kontakt@nocna24.pl.

Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu produktu .

Zwrot i wymiana pełnowartościowego towaru jest możliwa, kiedy bielizna osobista nie nosi śladów użytkowania, jest wolna od zapachów, posiada oryginalne metki, załączony jest dowód zakupu (paragon lub faktura).
Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwróci konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy produktu o ile takie wystąpiły.

2.Reklamacje

Prosimy o odesłanie reklamowanego towaru z dołączonym dokumentem zakupu (paragon, faktura) i opisem reklamacji. Formularz reklamacji tutaj.

Towary dostępne w sklepie internetowym www.nocna24.pl są objęte gwarancją producenta, reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni. Przesyłki  należy odesłać w opakowaniach zabezpieczejących je właściwie podczas transoprtu z opisem wady formularz tutaj i dokumentem zakupu na adres
MBI Wojciech Żygowski ul. Wyzwolenia 21/1 83-420 Liniewo.  

Reklamowany  towar w przypadku uznania reklamacji stosownie do woli konsumenta jest naprawiany, wymieniany na wolny od wad lub w uzgodnieniu z klientem nastąpi obniżenie jego ceny. Sklep może zaproponować wymianę towaru na inny lub pieniądze na nr. konta z którego wpłynęly (ub na wskazany nr. rachunku przez kupującego).
Sprzedający rozpoznaje reklamację w ciągu 14 dni od daty jej otrzymania.
.
Sklep nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.
Pieniądze za zwrócony towar zostaną  przelane na konto wskazane przez klienta nie pózniej niż w ciągu 14 dni.

Reklamacje wysyłamy na adres:
MBI Wojciech Żygowski
Wyzwolenia 21/1 83-420 Liniewo


 
 
 
   
KONTAKT
NEWSLETTER
©    Oprogramowanie sklepu internetowego web-market.pl
 
Aby zapewnić Państwu najlepszą formę prezentacji i możliwość szybkiego złożenia zamówienia na naszej stronie wykorzystujemy pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności »